هنوز عضو نشده ايد؟ براي عضويت در سايت اينجا را كليك كنيد.

 
فرم نظر سنجی عمومی
مشترک گرامی :
شرکت مخابرات استان همواره جلب رضایت مشتریان خود را در سرلوحه امور قرار داده و بدین منظور نظرات ارزشمند شما راه گشای ما
در دستیابی به این مهم خواهد بود.
این فرم جهت دریافت نظرات شما در زمینه ارتباط تلفن ثابت ِتلفن همراه ِدیتا در اختیار تان قرار گرفته است.لطفا به سوالات مندرج با توجه به
موارد مذکور پاسخ فرمایید و چنانچه علاقه مند به ارائه نظر خود در سایر زمینه ها می باشید مواردرادرصفحه بعد مرقوم فرمایید.
سوالات عمومی :
1-توزیع قبوض تلفن و رساندن به موقع آن به آدرس مشترکین را چگونه ارزیابی می کنید ؟
2-به نظر شما دقت محاسبه صورت حساب تلفن در جه حدی است ؟
3 - در تماس با مرکز اطلاعات تلفن (118) سرعت و دقت پاسخگویی را جگونه دیده اید؟
4- آنتن دهی و پوشش تلفن همراه در سطح شهر تا چه حد مناسب است ؟
5 - کیفیت مکالمه با تلفن همراه را چگونه ارزیابی می کنید ؟
آیا از سرویسهای ویژه تلفنی استفاده می کنید ؟ :
نوع سرویس
(در صورت مثبت بودن جواب لطفا به سوال 6 پاسخ گویید .)
6 - تا چه اندازه سرویسهای ویژه تلفنی برای شما مفید واقع شده است ؟
7 - به نظر شما کیفیت ارتباطی که از شرکت مخابرات در یافت می کنید( اعم از سهولت ِ سرعت برقراری ارتباط ِ کیفیت مکالمه و ...) در چه سطحی است ؟
8 - اطلاع رسانی شرکت مخابرات (در زمینه ارائه خدمات مخابراتی )از نطر به موقع بودن و جامع وکامل بودن را در چه حد برآورد می کنید ؟
9 - عملکرد شرکت مخابرات در زمینه توسعه شبکه مخابراتی به منظور استفاده همه اقشار مردم ونیز سهولت و سرعت واگذاری ارتباطات در چه سطحی است ؟
10 - به طور کلی میزان رضایت شما از شرکت مخابرات و خدمات آن (در مقایسه با سایر سازمانهای اداری - خدماتی )در چه سطحی است ؟
- آیا از اینترنت استفاده می کنید ؟ از کدام موسسه خدمات در یافت می نمایید ؟
نام موسسه :
(در صورت مثبت بودن جواب لطفا به سوال 11 پاسخ گویید .)
11 - سرعت وکیفیت دسترسی به شبکه اینترنت در استان چگونه است؟
12 - آیا تعداد و امکانات مراکز خدمات اینترنتی در سطح شهر را مناسب وکافی می دانید؟
در صورتی که اخیرا برای گرفتن خدمتی از مخابرات اقدام نموده اید به سوالات زیر پاسخ فرمایید ؟
نوع خدمت :
باز و مسدود بودن صفر دوممشكلات مربوط به قبضارائه صورت كاركرد تلفنقطع و وصل تلفنتعويض شماره
كشف مزاحمتتغيير نام تلفنتغيير مكانرفع خرابي تلفن (117)
سایر موارد :
1 - نحوه برخورد پرسنل را چگونه ارزیابی می کنید ؟
2 - سرعت پاسخگویی و ارئه خدمت را چگونه دیدید ؟
3- امکان دستیابی شما به اطلاعات مورد نیاز تا چه حد بوده است ؟
4 - به طور کلی کیفیت و تنوع ونحوه ارائه خدمت را چگونه ارزیابی می کنید؟
نظرات و پیشنهادهای خود را مرقوم فرمایید.
لطفا در این قسمت چیزی ننویسید .
در صورت تمایل تکمیل فرم نمایید.
نام و نام خانوادگی :
تلفن :
امضاء :